Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Hello Madaaame

Av Helen & Susann - 25 oktober 2008 11:30

Tjoho, kollar på alla bilder och längtar tillbaka......

Här kommer en bild på våran lilla thaitjej som alltid ropade på oss när vi gick förbi....Hello madaaaame, how are youuu......come iiin.....haha.


 
 
Ingen bild

Dallen

25 oktober 2008 22:25

Hallå eller Moget det är ju bara Susan som har färgat håret. Det såg jag tydligt hemma hos H.M Det finns ju många roliga kort att vänta på Tog inte Tessan något på kitliga PIPS fot. Det fot-ot ser jag fram emot kram Ynnoc

 
Ingen bild

Tess

26 oktober 2008 22:32

foto på pips fot? nä... fast de e rätt fina nu va=) lr fick du kolla? ska tänka på att ta ett å annat foto på honom då han kommer till mig på återbesök i december=)

 
Ingen bild

Tess

26 oktober 2008 22:33

När blir nästa resa? tänkte bara räkna ut hur många fötter jag behöver fixa?=P

 
Ingen bild

helen

27 oktober 2008 11:32

jag fyller ju 40 år om 11 månader... året efter fyller ju Susann 40 år och året därefter du. Herregud det är bara till att börja fotvårda :-)

 
Ingen bild

Tess

27 oktober 2008 15:44

jaaaaaaaaaaa vi åker varje gång nån av oss fyller 40 då ;) ja börjar grejja me fossingarna nu så har jag nog sparat ihop nåt till din 40 års dag =)=)=) hehe Pip är ju en jättebra kund men det värsta är att jag noooooooooog lovat honom gratis fotvård livet ut...de va illa...men bara nooooooooog

 
Ingen bild

helen

29 oktober 2008 23:02

Det är ingen av oss som känner nån som fyller 40 snart då? I så fall kan vi ju bli kompis med henne, o då måste ju vi åka med o fira hennes födelsedag... Det blir väl lagom med någon som fyller tidigt på våren, innan Getterön...

 
Ingen bild

Tess

30 oktober 2008 10:45

hmmm...näää de e illa på den fronten...kanske kan kolla om ja känner nån som fyller 30 =) hahaa.. så slipper ni konka me er skippo=P lr va de nu va för spel ni hade me... =P
nåja, vi får la nöja oss me sälen annars... till att börja me... jag har fått stränga order av min ortoped! - Inga skidor eller löpning... blir till att ta ut hormonerna jag stoppat in i kroppen annars rullar jag väl fram snart :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen & Susann - 27 mars 2010 18:11

 Nu så... Inte många dagar kvar till allt ska på plats, närmare bestämt 27 dagar. Såååå har ni inget för er, kom gärna förbi o hjälp till. Medtag stövlar alternativ grodfötter, handskar, lite verktyg o ett jädra gott humör    Om ni är upptagna...

Av Helen & Susann - 25 december 2009 23:14


   Hej alla, denna gång blev resan till Sälen för att fira jul tillsammans. Vi hyr en stuga för 12 pers på Dammkölsringen, stugan har tre våningar...4 sovrum..hyfsat stor bastu mm. De som är med är såklart familjen Dahlgren..Helen, Magnus, Bobbe,...

Av Helen & Susann - 26 maj 2009 17:11

Hej tjejer, nu e det snart dags... Tjejfest på lördag. Tur att vi har inhandlingen klar från Tyskland, hua- vill ju inte råka ut för vätskebrist på västkusten. Undrar vad kockarna har planerat i matväg, 3-rätters månntro? Och till festarrangörerna v...

Av Helen & Susann - 6 maj 2009 09:57

Ja som sagt nu e allt uppe och det mesta på plats. En del av hos har redan byggt om... Inget ont om det, vi fick ju riva upp några del ggr förra året pga vattenläcka :-( Nu e det bara det goa kvar: mys, läsning, goa grillkvällar, spelkvällar, korsord...

Av Helen & Susann - 26 april 2009 15:02

Jaha, då var det premiär i helgen och allt( ja det mesta iaf) är på plats. Tur med vädret hade vi oxå. Synd bara att man inte är där nästa helg men Helen, du får hålla ställningarna och se till att grabbarna inte är i bastun för länge och att dom ser...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards