Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Helen:

Av Helen & Susann - 26 maj 2009 17:11

Hej tjejer, nu e det snart dags...

Tjejfest på lördag.

Tur att vi har inhandlingen klar från Tyskland, hua- vill ju inte råka ut för vätskebrist på västkusten.

Undrar vad kockarna har planerat i matväg, 3-rätters månntro? Och till festarrangörerna vill jag bara säga, inga ansträngande aktiviteter- tänk på att jag ska gå Blodomloppet imon :-) Har dock varit insiktsfull och tackat nej till jobb på söndag, och har ju sen 1 veckas semster- så jag lovar att jag kommer inte hamna först i säng denna gång!


Puss o kram på er...

 
 
Ingen bild

synne

26 maj 2009 19:17

Tjej fest ??Blir det du och susanne då?

 
Ingen bild

dallen

26 maj 2009 19:17

tro tro trot om ni vill, när 1sta tetran öppnas så öppnas strupen på helen så hon däckar nog bland dom första

 
Ingen bild

Tess

26 maj 2009 19:19

aktiviteter... hmm, vem va de som höll i tjejfesten? inte ja iaf... hahaha... ja hänger bara på =P
tycker ju att du å syrran kan sy ihop nåt... =)

 
Ingen bild

helen

26 maj 2009 19:52

Synne: ja tjejfest, det är flera som kommer men det är bara vi som e tjejer. resten e kärringar :-)'

Pappa: Lägg av. Man skall försvara sina barn.

Tess: Va det inte du delaktig i arr. av denna fest? Eller Susann??Jag arrangerade sist!

 
Ingen bild

Camilla

26 maj 2009 21:25

Åhhh va nice de ska bli!! E det nått jag kan fixa innan??:) Tänkte köpa med mig campari och juuuice... mums;) Skiter i white russian ett tag till... Just det! Vart kan jag sova? Och vad ska jag ta med mig? Pöss

 
Ingen bild

susann

26 maj 2009 22:29

Detta blir en aktivitetsfri fest...kanske...aktiviteterna håller vi när även grabbarna får vara med att fajtas.
Helen brukar ju faktiskt vara den som somnar sist...i vanliga fall, eller hur Conny, kommer allt ihåg när vi fick truga oss till mer vin på natten...snålgubbe hette du då va, hihi.
Camilla, du och tessan får dela säng hos mig om det inte blir nåt annat ledigt i en annan vagn...hehe, vi löser det. Ta med bikinin, Pip vill gärna låna den till bastun :-))))
Täcke kan du gärna ta med dig iaf.
Synne, du är välkommen du oxå så känner vi andra oss lite av den yngre generationen...hahahahh

 
Ingen bild

susann

26 maj 2009 22:32

förresten vi kan väl bara ha den där aktiviteten du hade sist Helen, den som jag var så bra på du vet, den var ju inte ansträngade, bara för magmusklerna, hahahah

 
Ingen bild

Tess

27 maj 2009 06:04

Helen, ja e lessen men jag har dåligt minne... va ordnade du för aktivitet sist? har vi haft nån "tjejträff" innan? hmm... tror du försöker komma undan här bara... hehe. fast vi kan ju lösa lite korsord å så... det är ju en aktivitet... å dricka vin... äta mat... en sväng på krogen också =) hade vart nice... å på tiden för vissa...
ta me partykläderna ;)

 
Ingen bild

helen

27 maj 2009 13:07

jag sa inte att jag hade hand om aktiviteterna på just tjejträffen, lr??, men i Ullared om du kommer ihåg- jasså du kommer inte ihåg det... Men det är klart att vi kan lösa korsord, du brukar ju vara en hejjare på det *not*

Här blir det endast joggingkläder med, inga partykläder. Krogen *fnys*

 
Ingen bild

Camilla

27 maj 2009 16:21

Jaaa!! Dresscode: Mys-pys!
Självklart tar jag med bikinin till Pip ;)Den är ju ny tvättad!

 
Ingen bild

susann

27 maj 2009 19:43

ja jag röstar iaf på den där med mp3, kände att det var nåt jag behärskade bra, hihi.

 
Ingen bild

Tess

27 maj 2009 19:59

Nämen Ullared??? va har det me en tjejträff å göra? å dessutom somnade ju du helen rätt tidigt...
ja e en hejjare på fejjan...=P
å det där dresscode...säg inte att du hänger på det syrran... vi tar en sväng på krogen!!! pleeeeeeeeeease, lr måste ja ragga upp en back up i vbg???
ja kanske får me mig conny :P hehe

 
Ingen bild

helen

28 maj 2009 17:45

Tess: despo lr? Å min pappa ger du fan i;-).

Susann: Va ju kul att du själv upplevde att du va bra på norsk karaoke- för det var det ingen annan som gjorde...

Camilla: Myskläderna packade :-)

 
Ingen bild

dallen

28 maj 2009 17:49

Drömma kan du ju alltid göra Tess men jag väcker dig på morgonen i en skrynklig partaj dress. För då är det time för fotvård kram conny

 
Ingen bild

Tess

28 maj 2009 19:29

uscha sikka tråkisar ni e då! ja får la flörta me magnus å pip då... =P hehe
ja tror iofs inte att ja får så himla tråkigt om ja drar in till harrys sj heller... är nog en å annan som vill ta hand om en rund å go liten borås tös =P

 
Ingen bild

Camilla

31 maj 2009 20:12

Tack för en super trevlig helg!! Nu ska jag vara hemma ett par dagar och vila upp mig med lite vattenkopper! :)
Ser fram imot den 8 Juli, då kör vi lite hårdare eller?! ;) Pöss

 
Ingen bild

helen

31 maj 2009 21:17

vattenkoppor? Du eller Nea?
Tack sj för helgen, det va så myyyysigt. Eller hur Tess? Vilken tur att du packat ner myskläderna! Åhhh så vann vi den tävlingen
:-)

 
Ingen bild

Camilla

31 maj 2009 21:33

Linnea är det som är koppan! ;)
Japp..den tävlingen vann vi! :)
Myyyyssss.......

 
Ingen bild

Tess

31 maj 2009 22:50

Jaså, det blev fler koppor på den lilla damen... hehe
jaja, de va la skoj att ni vann mystävlingen, inte för att ja visste att det va en av aktiviteterna för då hade ja ju jobbat bättre på den... ;)

 
Ingen bild

dallen

1 juni 2009 16:19

jag har också fått koppar, men dom var inte diskade ha ha

 
Ingen bild

Gues who ;)

7 juni 2009 19:14

ja ville bara lägga till här bland kommentarerna att jag är i Bulgarien... hehe

 
Ingen bild

susann

9 juni 2009 21:27

haha, och ikväll kommer ni hem..välkomna

 
Ingen bild

maja

15 juni 2009 14:20

Tänkte bara kolla om du har sem v29 helen? För vi ska komma ner till getterön på tors den veckan blir det nog och grilla och dricka gott hos gela o woffe vore ju roligt om du va nere någon gång när vi är där. kram maja

 
Ingen bild

Tess

16 juni 2009 13:26

Tjolahopp
Ville ba tala om att på fredag ä dä mesommer å då blire sell å potäter...iaf potäter för mén skull=). Sa bli så sköj å få umgås me er alle igen.
Kram på dere...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen & Susann - 27 mars 2010 18:11

 Nu så... Inte många dagar kvar till allt ska på plats, närmare bestämt 27 dagar. Såååå har ni inget för er, kom gärna förbi o hjälp till. Medtag stövlar alternativ grodfötter, handskar, lite verktyg o ett jädra gott humör    Om ni är upptagna...

Av Helen & Susann - 25 december 2009 23:14


   Hej alla, denna gång blev resan till Sälen för att fira jul tillsammans. Vi hyr en stuga för 12 pers på Dammkölsringen, stugan har tre våningar...4 sovrum..hyfsat stor bastu mm. De som är med är såklart familjen Dahlgren..Helen, Magnus, Bobbe,...

Av Helen & Susann - 6 maj 2009 09:57

Ja som sagt nu e allt uppe och det mesta på plats. En del av hos har redan byggt om... Inget ont om det, vi fick ju riva upp några del ggr förra året pga vattenläcka :-( Nu e det bara det goa kvar: mys, läsning, goa grillkvällar, spelkvällar, korsord...

Av Helen & Susann - 26 april 2009 15:02

Jaha, då var det premiär i helgen och allt( ja det mesta iaf) är på plats. Tur med vädret hade vi oxå. Synd bara att man inte är där nästa helg men Helen, du får hålla ställningarna och se till att grabbarna inte är i bastun för länge och att dom ser...

Av Helen & Susann - 27 mars 2009 14:01

Snart dax!! Hmmm,  det känns ju inte direkt som  att det är dax att dra till Getterön- snarare Sälen. Men men, det kan hända mycket vädermässigt på en månad, eller?   Här hemma är det kallt som f*n, pannan har gått sönder (igen), så det känns nästan ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards