Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

saknar kommentarer

Av Helen & Susann - 9 oktober 2008 16:26

Vi tanker inte beratta om varan trevliga dag idag, ni ar ju sa daliga pa att kommentera! Har ska vi skriva, o sa skriver ni ingenting... Vi vill dock tacka Tess varan trognaste fan: det kanns skont att du haller ett vakande oga pa oss.

Men i varje fall...

longtail, ode o, ensamma, regn, storm, dounuts, vatten, oppen eld, blixtar & dunder, hoga vagor...

Ja mer tanker vi inte beratta, bara sa ni vet



 
 
Ingen bild

synne

9 oktober 2008 17:23

Jag e inne varje dag,men skit i mig bara!!!!!!Gör det. Nu vill jag inte vara din faster längre så det så.

 
Ingen bild

Tess

9 oktober 2008 18:31

Man kan ju tolka det där hur man vill... jag är mest inne och kollar vad jag missat, gråter mig till sömns varje kväll då jag läst allt ni hittat på under dagen :(... Idag var jag på badhuset med kidsen och i den värmen som va där drömde jag mig bort till thailand...
När ni kommer hem nästa vecka så har hösten verkligen kommit... vi har haft en höststorm redan och en natt med värsta blixtarna...Inte som då Jossan föddes dock ;), hur många va de som uppmättes den natten Syrran? Jossan är helt ljuvlig iaf, vet inte om jag lämnar tillbaka henne...
Kramisar till er alla, och fortsätt blogga!!! jag läser och kommenterar... och berättar va vi gör... fast de kanske inte e så intressant...hehehe

 
Ingen bild

Dallas

9 oktober 2008 19:30

Vadå. Vi har väl ingen semester har inte tid att sitta o skriva hela dagarna om vad vi har för oss. Själv har jag inget roligt att förtälja. Tillbringar det mesta av min tid med en ilsken far som inte har någon som helst koll på läget. men hinner ändå kolla er blogg varje dag. Det var kul att se er och att ni mår bra många pussar o kramar till er alla pappsen

 
Ingen bild

Tycker Malin Pettersson

10 oktober 2008 08:57

Hello busskrasch i Thailand - nu blir jag orolig!! Skönt att höra att ni har det gött - utvilade så ni orkar ta tag i "saker" när ni kommer hem - för sen är la "gubbarna" värda en semester från tvätt mat disk mm :-)

 
Ingen bild

Monica på jobbet

10 oktober 2008 09:00

Hallå Berta,

Här på jobbet är det som vanligt:)
Förutom att jag saknar dig såklart!
Snart är du tillbaka och tvingas fakturera och tulla och kolla listor och lyssna på mitt malande, hihi., kul va?
(E de du pappa?)
Vilka fina bilder, det är hur fuskigt som helst har vi samstämmigt konstaterat här.
Jag har ätit upp din hallonglass.

KRAAAM Monkan

 
Ingen bild

Magnus

10 oktober 2008 16:39

Jag håller med dig Dallen! Men man får väl skärpa sig så att man blir lika populär som (tessan smilfinken) Det regnar här nu läcker in i fabrikerna ett j--la springande med vatten spänner. Men snart skall jag åka hem och grilla, Conny kommer upp bella och Ammy skall äta oxå.Bobbe är hos Varbergs Johan och lanar.Väldigt mycket smil tess:)
Kram på er alla

Bobbe är hos Varberg Johan

 
Ingen bild

Tess

10 oktober 2008 17:15

Magnus är bara avundsjuk för att jag har mer att berätta om än vad han har!!! tönt!!!

 
Ingen bild

Ensamme pip

10 oktober 2008 18:57

Nooooooooooooggg.AAAaaaaaaaa är hemma en stund efter många dagars slit
med resor & vila, ska bli kul med lite tvätt & städning kanske hinner jag se min dotter lite i helgen. många puss på er...

 
Ingen bild

Börjeo Irene

10 oktober 2008 18:57

Det ser fint ut. Jag vill också åka dit, men Börje vill ju bara åka till Varberg så jag får ju foga mig! Vad gör jag?
Kanske har ni en plats till mig nästa gång?
Dricker ni några fina paraplydrinkar eller är det bara rå-supa?
Hälsningar Iréne ( ps. Börje hälsar, han är lite osis, för egentligen vill han gärna vara där också!)

 
Ingen bild

Camilla

10 oktober 2008 19:04

Jag är oxå inne och tittar varje dag...
MEN DET HÄNDER INTE SÅ MYCKET I MITT LIV...
Kanske nästa vecka, om jag får behålla jobbet eller inte, även vi har varsel på G.
Kunde inte kommit lämpligare;-D Skönt att Robban hann och få jobb iallafall.
Annars då?...jo Linnea har lärt sig säga j-ordet, jag behöver nån som sparkar mig i röven så jag går och tränar, men det kanske du kan göra när du kommer hem Helen?

Nu har jag och Robban en undran.
Susanne: När blir det bowling i Borås??
Vi väntar...med stor spänning:-D

Pöss o Kram

 
Ingen bild

Susanne

10 oktober 2008 20:15

Jaha nu räknas det inte att man är här å skriver :-(

Men men tänkte komma å hälsa på när du Helen har kommit hem för nu var det länge sen då får jag väl höra om allt roligt ni har haft

Men hoppas ni inte har bränt er för mycket i solen nu för det gör vi nästan här hemma vi har sååååååååå fint väder här *NOT*

Kram Kram Nann

 
Ingen bild

gossejossejossankossan

10 oktober 2008 20:19

saknar er kom hem nu !!!!
med en gång ni kan inte vara borta så länge fatar ni väll

 
Ingen bild

Dallen

10 oktober 2008 21:57

Blev ni så utmattade av alla kommentarerna eller tog det för lång tid att läsa allt kreativt vi utmattade bleka o trötta slitvargar hadde åstadkommit på er taskiga blogg. Helt utan bilder o spännande avslöjanden om erat helt fantastiska leverne. Skärpning många bilder och berätta allt ni hittar på. Många kramar o pussar ynnoc.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen & Susann - 27 mars 2010 18:11

 Nu så... Inte många dagar kvar till allt ska på plats, närmare bestämt 27 dagar. Såååå har ni inget för er, kom gärna förbi o hjälp till. Medtag stövlar alternativ grodfötter, handskar, lite verktyg o ett jädra gott humör    Om ni är upptagna...

Av Helen & Susann - 25 december 2009 23:14


   Hej alla, denna gång blev resan till Sälen för att fira jul tillsammans. Vi hyr en stuga för 12 pers på Dammkölsringen, stugan har tre våningar...4 sovrum..hyfsat stor bastu mm. De som är med är såklart familjen Dahlgren..Helen, Magnus, Bobbe,...

Av Helen & Susann - 26 maj 2009 17:11

Hej tjejer, nu e det snart dags... Tjejfest på lördag. Tur att vi har inhandlingen klar från Tyskland, hua- vill ju inte råka ut för vätskebrist på västkusten. Undrar vad kockarna har planerat i matväg, 3-rätters månntro? Och till festarrangörerna v...

Av Helen & Susann - 6 maj 2009 09:57

Ja som sagt nu e allt uppe och det mesta på plats. En del av hos har redan byggt om... Inget ont om det, vi fick ju riva upp några del ggr förra året pga vattenläcka :-( Nu e det bara det goa kvar: mys, läsning, goa grillkvällar, spelkvällar, korsord...

Av Helen & Susann - 26 april 2009 15:02

Jaha, då var det premiär i helgen och allt( ja det mesta iaf) är på plats. Tur med vädret hade vi oxå. Synd bara att man inte är där nästa helg men Helen, du får hålla ställningarna och se till att grabbarna inte är i bastun för länge och att dom ser...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards